سئو و تولید محتوا

سئو سایت و تولید محتوا

سئو چیست ؟

سئو مخفف “بهینه‌سازی موتور جستجو” (Search Engine Optimization) است و به مجموعه‌ای از رویکردها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که برای بهبود رتبه‌بندی یک وب‌سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به کار گرفته می‌شوند. هدف از بهینه‌سازی موتور جستجو، افزایش دیده شدن وب‌سایت به صورت طبیعی یا ارگانیک (بدون پرداخت برای تبلیغات) است.

ارکان اصلی سئو

به طور کلی برای سئو سازی سایت موارد زیادی باید در نظر گرفته شود و حتی مواردی هم باید در حین طراحی سایت رعایت کرد که به اختصار توضیح خواهیم داد.

  • سئو تکنیکال (Technical SEO): شامل بهینه‌سازی ساختار فنی سایت در حین طراحی سایت می‌شود تا به موتورهای جستجو امکان خزیدن (Crawling) و ایندکس کردن (Indexing) محتوای سایت را به روشی مؤثرتر بدهد. این شامل اصلاحاتی برای سرعت سایت، بهینه‌سازی موبایل، ایجاد نقشه سایت XML و استفاده از پروتکل‌های امن مانند HTTPS و… است.

  • سئو درون صفحه‌ (On-Page SEO): مربوط به بهینه‌سازی محتوای داخل صفحات وب‌سایت است. این کار با استفاده هوشمندانه از کلیدواژه‌ها در عناوین، متن‌ها، توضیحات متا و استفاده مناسب از تگ‌های عنوان و تگ‌های سرصفحه (H1, H2, etc.) صورت می‌پذیرد.

  • سئو برون صفحه‌ (Off-Page SEO): شامل فعالیت‌هایی خارج از وب‌سایت است که به اعتبارسازی برند کمک می‌کنند. بیشترین بخش این فعالیت‌ها بر بک‌لینک تمرکز دارد، که در آن سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر به محتوای شما لینک می‌دهند که این امر به عنوان یک نشان از اعتبار به شمار می‌آید.

چرا سئو مهم است؟​

سئو برای کسب‌وکارهای آنلاین بسیار حیاتی است زیرا:

افزایش ترافیک ارگانیک: که به طور طبیعی از موتورهای جستجو حاصل می‌شود، بیشترین میزان ترافیک یک وب‌سایت را تشکیل می‌دهد.

افزایش اعتبار و اعتماد: به برند می‌تواند با رتبه بالا در صفحه نتایج تقویت شود.

بهبود تجربه کاربری : با استفاده از سئو، به این معنا که وب‌سایت بهتر کار می‌کند و کاربران را به تعامل بیشتر تشویق می‌کند.

بازاریابی بهتر: با تحلیل کلیدواژه‌ها و روندهای جستجو که می‌تواند به استراتژی‌های بازاریابی کمک کند.

طراحی سایت حرفه ای

با تمام تعاریف گفته شده مشخص شد که سئو سازی و تولید محتوای سئو شده و با کیفیت موجب بهبود رتبه در نتایج سرچ گوگل میشود و به فروش و برندینگ شما کمک زیادی میکند.

به زبان ساده تر میتوان گفت سئو باعث میشود شما در دنیای وب وارد رقابت تنگاتنگی با همکاران و رقیبان خود شوید و همچنین با افزایش رتبه سیل عظیمی از مشتری و مراجعه کننده به سایت شما روانه میشود.

قیمت سئو سازی سایت

بدلیل منحصر به فرد بودن کسب و کار ها در زمینه سئو سازی قیمت ثابتی برای سئو سازی و تولید محتوا وجود ندارد .

تیم ما بعد از انالیز سایت شما و رقبای شما و همچنین میزان سختی کلمات کلیدی تخصصی در حوزه کاری شما میتواند قیمت سئو سایت شما را تخمین بزند.

در مرحله بعد ,بعد از  انالیز سایت و کلمات کلیدی تقویم سئو سازی که شامل برنامه ریزی دقیق برای 3 تا 6 ماه اینده کسب و کار شماست آماده سازی میشود .

باید توجه داشته باشید که سئو و تولید محتوا کاری زمانبر و تخصصی است و باید در سئو سازی داخلی , خارجی و درون صفحه ای بیش از 60 فاکتور در نظر گرفته شود.

جهت درخواست برای انالیز سایت و محاسبه قیمت از فرم زیر استفاده کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت .

سوالات متداول

همانطور که گفته شد سئو سازی پروسه زمانبری دارد و قرارداد های سئو حداقل 3 تا 6 ماه باید در نظر گرفته شود 

وب سایت هایی که توسط ما انجام میشود به صورت پیش فرض سئو سازی اولیه روی انها انجام میشود . چه در تولید محتوا و چه در پیاده سازی ,اما هرینه سئو سازی پیشرفته به صورت جداگانه محاسبه میشود. 

بدلیل گستردگی فضای انلاین و افزایش تعداد وب سایت ها در تمامی حوزه ها بهتر است با کلمات بلند سئو سازی را شروع کرد. زیرا رقابت در کلمات بلند کمتر است و همچنین نحوه ی  سرچ کاربران با جزییات تر شده و کلمات کلیدی طولانی تری را سرچ میکنند.

خیر. شما میتوانید در تمامی روز های هفته در ساعات اداری از طریق روش های قرار داده شده با ما در تماس باشید.

نمونه کار ها

وب سایت شخصی و نمونه کار Renderburger

طراحی وب سایت شخصی و نمونه کار راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما در شاخه شغلی شماست.وب سایت شخص...

وب سایت فروشگاهی کاور میکسیس

طراحی وب سایت فروشگاهی راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما و فروش بیشتر محصولات در شاخه شغلی شماس...

وب سایت شخصی دکتر احسان نوروزی

طراحی وب سایت شخصی و نمونه کار راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما در شاخه شغلی شماست.وب سایت شخص...

وب سایت پزشکی دکتر مریم روانبد شیرازی

طراحی وب سایت پزشکی  مهم ترین بخش برندینگ در صعنت پزشکی و حوزه کاری پزشکان و متخصصان است که در کنار فضای های مجازی باید فعالیت داشته باشد...

وب سایت فروشگاهی گالری نور و روشنایی ملکیان

طراحی وب سایت فروشگاهی راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما و فروش بیشتر محصولات در شاخه شغلی شماس...

وب سایت آموزشی EnglishEasy4you

طراحی وب سایت آموزشی و آکادمی انلاین راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما و فروش بیشتر محصولات آمو...

با ما در تماس باشید

مشتاق همکاری با شما هستیم

محتوا محافظت شده