طراحی وب سایت شخصی و نمونه کار راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما در شاخه شغلی شماست.

وب سایت شخصی علاوه بر بالا بردن پرستیژ رزومه میتواند با نمایش بیشترین جزییات ممکن کیفیت کار  و مهارت های شمارا به نمایش درآورد و مشتری یا کارفرما ارتباط بهتری با شما برقرار کند.

طراحی وبسایت مینیمال

وب سایت شخصی دکتر احسان نوروزی ساکن ترکیه با طراحی بسیار مینمال و امروزی خود تصویری چشم نوازی را برای مخاطب به ارمقان آورده است.

وب‌سایت شخصی مزایای متعددی برای صاحبان حرفه و مشاغل مختلف دارد. این مزایا شامل موارد زیر است:

حضور حرفه‌ای آنلاین: یک وب‌سایت شخصی به شما یک حضور آنلاین حرفه‌ای بخشیده و به شما امکان می‌دهد که برند شخصی خود را شکل دهید.

 

ویژگی های منحصر به وب سایت شخصی دکتر نوروزی

توضیحات دقیق : با طراحی وب سایت شخصی شما میتوانید بینهایت در مورد خود و تخصص های خود توضیح دهید تا مخاطبین بهتر با شما آشنا شوند همچنین میتوانید رزومه خود را برای دانلود قرار دهید تا در زمان صرفه جویی شود. همچنین  با قرار دادن مدارک اخذ شده توسط شما تاثیر مثبتی در مخاطب ایجاد میشود

طراحی سایت شخصی

پروژه های در حال تکمیل : در وب سایت شخصی شما میتوانید پروژه های انجام شده یا در حال تکمیل خود را با جزییات هرچه تمام تر نمایش دهید. این کار چشم انداز شغلی شمارا به مخاطب ها معرفی میکند.

نمایش حوزه ی تخصصی :این امکان وجود دارد که در وب سایت شخصی شما حوزه های تخصصی فعالیت خودرا مشخص کنید. این کار باعث صرفه جویی در وقت میشود و از توضیحات اضافه جلوگیری میکند.

زرومه های علمی : اگر شما در حوزه ی بین المللی در سایت های مختلف مقاله ای منتشر کرده باشید و یا پروفایل تخصصی داشته باشید به راحتی میتوانید انرا به مخاطبین خود یه اشتراک بگذارید.

از چه کشور هایی بازدید داشتید : یکی از امکانات منحصر به فرد وب سایت شخصی دکتر نوروزی این است میتوانید تراکم بازدید از کشور های مختلف را مشاهده کنید و ببینید از چه کشور هایی بیشتر بازدید داشته اند.

با ما در تماس باشید

مشتاق همکاری با شما هستیم