طراحی وب سایت پزشکی  مهم ترین بخش برندینگ در صعنت پزشکی و حوزه کاری پزشکان و متخصصان است که در کنار فضای های مجازی باید فعالیت داشته باشد.

وب سایت پزشکی از این رو مهم است که پزشک میتواند اطلاعات صحیحی در مود میزان تحصیلات , تخصص ها , مدارک گرفته شده, امکانات مطب و… در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد تا مراجعه کننده با خیال راحت به مطب مراجعه کنند و مشکلات خود را بر طرف کنند.

همچنین با افزایش روز افزون وب سایت های معرفی پزشک ممکن است اطلاعات نادرستی از شما و تخصصتان بیان شود و به برندینگ شما ضربه وارد کند.

با معرفی تمامی خدمات های خود به صورت نامحدود در وب سایت علاوه بر حفظ پرستیژ کاری مبتوانید در دنیای دیجیتال معروفیت قابل قبولی داشته باشید .

طراحی وبسایت پزشکی

وب سایت رسمی دکتر مریم روانبد شیرازی  با طراحی بروز خود علاوه بر معرفی کامل و جامع خانم دکتر تمامی خدمات مطب را نیز معرفی کرده و همچنین با سئو سازی سایت در نتایج گوگل به جایگاه قابل قبولی در کلمات کلیدی رسیده است.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد پروژه

نمایش خدمات اصلی مطب : ما با نمایش خدمات اصلی مطب در صفحه اصلی علاوه بر معرفی خدمات مطب دسترسی اسانی برای کاربران محیا کرده ایم تا توضیحات مخصوص به هر دسته بندی را به راحتی مطالعه و از جرییات آن با خبر شوند

طراحی سایت پزشکی

نمایش نقاط قوت و مهارت: میتوان در وب سایت پزشکی مهارت ها و نقاط قوت پزشک را به روش های مختلفی به نمایش گذاشت تا کاربران به صورت اختصاصی با مهارت های شما آشنا شوند

طراحی سایت پزشکی

مقاله ها و صرفه جویی در زمان:  بخش مقاله ها تاثیر زیادی در سئوی سایت پزشکی و بهبود در نتایج گوگل دارد. علاوه بر آن شما میتوانید با پاسخ دادن سوالات پر تکرار در قالب مقاله های آموزشی در زمان صرفه جویی کنید.

طراحی سایت پزشکی

ارتباط سریع: سایت شما به عنوان مرجع اطلاعاتی در نظر گرفته شده و راه های ارتباط با شما و مطب به صورت دقیق در آن قرار داده میشود و  مراجعین حتی با تغییر موقعیت مکانی مطب دچار سردر گمی و به راحتی آدرس شمارا پیدا خواهند کرد.

طراحی سایت پزشکی

معرفی پزشک به صورت کامل: مهمترین بخش وب سایت پزشکی معرفی شما پزشکان عزیز به صورت کامل و با جزییات است.

شما میتوانید به صورت نامحدود در مورد خود و مهارت ها و حتی مدارک و تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک خود توضیحات قرار دهید تا مخاطبین و مراجعه کنندگان با شما بیشتر آشنا شوند .

اینکار علاوه بر معرفی تمام و کمال شما باعث میشود که معرفی شما در سایت های دیگر با کمترین اشتباه انجام شده و پرستیژ و شخصیت کاری شما حفظ شود.

طراحی سایت پزشکی
با ما در تماس باشید

مشتاق همکاری با شما هستیم