طراحی سایت

ما به عنوان یک تیم متخصص در طراحی وب سایت و سئو در شیراز با سابقه‌ای بیش از 7 سال در این حوزه آماده‌ایم تا به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کنیم.

از طراحی ساده تا وب سایت‌های پیچیده و فروشگاه‌های آنلاین، گروه مهدی دیزاین پروژه‌های متنوعی را با استفاده از تکنولوژی‌های برتر ارائه می‌دهیم.

اگر کسب و کار شما در شیراز است و می‌خواهید از سراسر ایران و حتی خارج از ایران مشتری داشته باشید، باید برای کسب و کارتان سایت اینترنتی طراحی کنید.

هدف ما ارتقاء حضور شما در دنیای دیجیتال و افزایش تبادل تجاری است. 

با ما تماس بگیرید و درباره نیازهای وب سایت خود صحبت کنید.

مدت‌ها پیش، وقتی شما صفحه گوگل را باز می‌کردید و به دنبال خدمات، محصولات یا حتی نام شرکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌گشتید، نتایج مورد انتظار را به سادگی نمی‌توانستید پیدا کنید.

اغلب کسب و کارها تا آن زمان وب‌سایت‌های مخصوص خود را برای مخاطبان خود طراحی نکرده بودند. اما اکنون این وضعیت تغییر کرده است.

باید بگوییم که شهر شیراز یکی از مناطق مهم کشور است، به ویژه در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی وب‌سایت.

این منطقه به دلیل خلاقیت و تفکر نوآورانه مردمش، باعث شده تا رقابت در زمینه طراحی وب‌سایت بسیار شدید باشد. ما به عنوان یک تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی وب‌سایت، آماده‌ایم تا به تمام کسب و کارها در شیراز کمک کنیم.

شما نیز می‌توانید با اعتماد به ما برای طراحی وب‌سایت خود، نه تنها به رقابت سالم پیش بروید بلکه به کسب و کار خود رونق بیشتری ببخشید. ما از تجربه و تخصص خود برای ایجاد وب‌سایتی جذاب و کارآمد برای شما استفاده می‌کنیم.

یک وب سایت خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است و شکی نیست که ساخت وب سایت اولین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است.

پس طراحی وب سایت برای شما حائز اهمیّت است. ما به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم ; یک وب‌سایت جذاب توانایی تأثیرگذاری قابل توجهی بر روی مخاطبان خود دارد. اگر وب‌سایت شما برای مخاطبان به راحتی قابل استفاده نباشد، حتی یک طراحی ظاهری بی‌نظیر نیز نمی‌تواند به شما کمک کند.

وب‌سایت شما باید هویت مشخصی داشته باشد و طراحی آن باید جذابیت کسب‌وکار شما را انعکاس دهد، باورها و ارزش‌های شما را به تصویر بکشد. ما با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود، در ایجاد وب‌سایت‌های حرفه‌ای و خلاقانه به شما کمک می‌کنیم، و همه این را با بهترین قیمت انجام می‌دهیم.

اگر هدف شما از طراحی سایت ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، سایت شرکتی ، سایت پزشکی و… لازمه موفقیت شما در کسب و کار است.

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

داشتن سایت فروشگاهی دارای مزیت هایی هست که برای کسب و کارها و مشتریان مختلف مفید و جذاب است که از مزیت ها آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  سایت فروشگاهی در شیراز دارای مزیت های منحصر به فردی می باشد ، از جمله می توان به این اشاره نمود که هر روز هفته ، 24 ساعته امکان فروش اجنساس شما را در سراسر ایران دارد و می توانید بازار های جدید را نیز تجربه کنید.
  •  فروشگاه آنلاین نسبت به فروشگاه فیزیکی نیز دارای هزینه ی پایین تری از جمله اجاره مغازه و نیروی کار دارد.
  •  مشتریان به راحتی می توانند محصولات را بیابند ، مقایسه کنند و نظرات دیگران را بخوانند. 
  • به راحتی می‌توانید برند سازی کنید و محصولات خود را معرفی کنید.
  •  سایت های فروشگاهی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تجربه خرید مشتریان را شخصی سازی کنید و به آن ها پیشنهاد محصوصی ارائه دهید.
وب سایت فروشگاهی کاور میکسیس

طراحی وب سایت فروشگاهی راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما و فروش بیشتر محصولات در شاخه شغلی شماس...

وب سایت فروشگاهی گالری نور و روشنایی ملکیان

طراحی وب سایت فروشگاهی راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما و فروش بیشتر محصولات در شاخه شغلی شماس...

طراحی سایت شرکتی در شیراز

طراحی سایت شرکتی در شیراز دارای مزیت هایی به خصوصی برای شرکت ها و دیده شدن آن‌ها و برند سازی هستند که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  سایت شرکتی به شرکت شما این امکان را می دهد با مشتریان خود و مخاطبان خود ، اخبار و اطلاعیه های مهم را در اختیار بگذارید.
  •  به اعتبار و حرفه و شرکت شما اعتبار می بخشد و نماینگر رویکرد جدی نسبت به فعالیت ها و خدمات شرکت می باشد.
  •  سایت شرکتی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات شما و پروژه های خود به صورت جامع و قابل دسترس ارائه می‌دهد.
  •  به شما این امکان می‌دهد تا مخاطبان جدیدی را جذب کنید و از آن‌ها مشتریان پایداری بسازید.
  • می‌توانید با داشتن سایت چند زبانه در شیراز ، توسعه‌ی بین المللی داشته باشید و مخاطبان خارجی نیز داشته باشید و طراحی سایت در شیراز ارتباط بین المللی را تسهیل دهید.
  • با طراحی سایت در شیراز ، می‌توانید فرصت فروش را بهبود بخشید و فروش را تبلیغ کنید و مشتریان جدیدی را به فروش محصولات یا خدمات خود وادار کنید و با اشتراک گذاری ارتباط مستقیمی را فراهم کنید
وب سایت شخصی و نمونه کار Renderburger

طراحی وب سایت شخصی و نمونه کار راه مناسبی برای نمایش دادن مهارت و تفاوت های شما نسبت به رقبا و همکاران شما در شاخه شغلی شماست.وب سایت شخص...

طراحی سایت پزشکی در شیراز

 به دلیل اینکه شیراز ، قطب پزشکی ایران است پزشکان و متخصصان عزیز با طراحی سایت پزشکی در شیراز میتوانند از امکانات ارزشمندی استفاده کنند که علاوه برشناخته شدن و برند شدن در شاخه شغلی از مزایای زیر استفاده کنند:

  •  با ایجاد ارتباط آسان برای بیماران از طریق تماس و نوبت دهی انلاین از طریق سایت، می‌توان به صورت آنلاین نوبت گرفت و به افزایش سطح ارتباط بیماران با پزشک کمک کرد.
  • با طراحی سایت پزشکی در شیراز ، می‌توان اطلاعات پزشکی خود را نیز در سراسر ایران به اشتراک گذاشت و با معرفی تخصص های و مدارک اخذ شده توسط پزشک ، می‌توان اعتماد بسیار زیادی جلب نمود.
  • برخی از سایت های پزشکی به بیماران امکان مشاوره آنلاین و درخواست نسخه از راه دور را نیز فراهم نمود.
  • برای بیمارانی که نیاز به جراحی یا درمان های خاص دارند ، با طراحی سایت پزشکی در شیراز ، می توان اطلاعات دقیق و جامعی را نیز برای کل کشور ارائه دهند تا آنان درک بهتری از پروسه‌های درمان را داشته باشند.
  • سایت های پزشکی علاوه بر معرفی پزشک و تخصص های آن می‌توانند اطلاعات جامعی درموردبیماری‌ها ، علائم ، تشخیص و درمان ها را ارائه دهند.
  • بیماران می‌توانند تجربیات و نظرات خود را درمورد پزشکان و مراکز درمانی به اشتراک بگذارند تا به بقیه کمک کنند
وب سایت پزشکی دکتر مریم روانبد شیرازی

طراحی وب سایت پزشکی  مهم ترین بخش برندینگ در صعنت پزشکی و حوزه کاری پزشکان و متخصصان است که در کنار فضای های مجازی باید فعالیت داشته باشد...

با ما در تماس باشید

مشتاق همکاری با شما هستیم